Посрещнете есента неузнаваеми с тиквената диета

Посрещнете есента неузнаваеми с тиквената диета

Тиквата е вкусен плодов зеленчук, с който можем да експериментираме по всякакви начини в кухнята. Освен апетитно кулинарно изкушение обаче „царицата на есента“ е чудесно средство, с което да отслабнем. Вижте в какъв режим на хранене можете да я включите и посрещнете следващия сезон с още по-стройна фигура.

Първи ден

Закуска: салата от варена тиква със сурови бадеми (или сурови тиквени семки)

Обяд: пюре от сварена тиква

Вечеря: задушена тиква със сварено пилешко месо

Втори ден

Закуска: салата от сварена тиква със сурови бадеми или тиквени семки

Обяд: супа от свежи зеленчуци и тиква

Вечеря: пресни или печени ябълки

Трети ден

Закуска: салата от сварена тиква с бадеми или тиквени семки

Посрещнете есента неузнаваеми с тиквената диета

Обяд: салата с постни зеленчукови кюфтенца по избор

Вечеря: салата от сварена тиква и пресен ананас

Четвърти ден

Закуска: салата от сварена тиква с бадеми или тиквена каша с кафяв ориз

Обяд: зеленчукова супа, борш или гриловани зеленчуци

Вечеря: яхния със зеленчуци и тиква

Тиквената диета се спазва в продължение на дванадесет дни, като щом приключи първият цикъл от четири дни, режимът на хранене започва отначало.

И така до изминаване на дванадесетия ден. Докато спазвате диетата, е добре да пиете поне по 1.5 литра вода на ден. Кафето и алкохолът са противопоказни, но пък можете да приемате зелен чай.

Когато готвите, е желателно да не добавяте подправки в храната и най-вече сол. През целия период можете да приемате храна в желаното от вас количество, но е важно да следвате указаната последователно. Ако спазвате стриктно тиквената диета, ще отслабнете с до 6 килограма.

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати