Карфиолена диета ни помага да влезем в старите си дрехи

Карфиолена диета ни помага да влезем в старите си дрехи

Карфиолът е зеленчук, който по традиция присъства най-вече в българската туршия. Но освен в консервите той спокойно може да бъде вложен още в запеканки, супи, ризото, паста.

Лекарите силно препоръчват консумацията на продукта, тъй като е източник на много хранителни вещества, сред които витамин С, витамин В1, витамин В2, витамин В3, витамин В5, витамин В6, витамин К, омега-3 мастни киселини, фосфор, калий и др.

Благодарение на състава си карфиолът подобрява храносмилането, подсилва имунната система, действа противовъзпалително и тонизиращо.

Освен всичко друго обаче карфиолът е и едно чудесно средство за освобождаване от излишните килограми. Вижте една примерна диета с карфиол, след която ще се почувствате като друг човек в тялото си.

Сутрин: две сварени яйца, неподсладено кафе

Обяд: 500 г карфиол на пара

Вечеря: 500 г карфиол на пара

Карфиолена диета ни помага да влезем в старите си дрехи

Диетата с карфиол се спазва в продължение на две седмици, като ако се придържате стриктно към нея, можете да отслабнете до 7 килограма. Карфиолът може да бъде приготвен не само на пара, но и на фурна, или да е леко сварен.

Можете спокойно да го подправите, но в никакъв случай не прекалявайте със солта. Възможно е също така да го приеме като пюре, крем супа или салата с карфиол, стига да ви допада идеята.

Ако в началото похапването на карфиол не ви засища, е позволено да добавите и пълнозърнест хляб в менюто си, но не повече от една филия на хапване.

По време на карфиолената диета е желателно да не приемате алкохол и всякакви захарни изделия. Същевременно е добре да пиете повече вода и да се движите често.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати