Великденска диета с яйца – перфектна за скоростно отслабване

1 от 3 Снимки
Ден 1
Закуска: 2 яйца, портокал, зелен чай без захар;

Обяд: 2 белтъка, зеленчукова салата със зехтин, ябълка;

Вечеря: 200 г печена риба, зеленчук, грейпфрут, 2 парчета ананас;

Великден е тук, а заедно с него идват и хилядите боядисани яйца. Периодът е добър да наблегнете на тази така вкусна и здравословна храна, която е неделима част от най-ползотворните диети.

Специалистите са категорични, че празничните дни около Великден са идеални, за да отслабнете и същевременно да се погрижите за здравето си. Ето защо не се бавете, а заложете на яйчената диета.

Диетата с варени яйца е известна отдавна. Още от създаването ѝ обаче учените не спират да спорят относно консумацията на жълтъка. Изследванията по темата доказват, че комбинираният прием на белтъка и желтъка е най-добрият начин да извлечете полезните витамини, микроелементи и аминикиселини.

Приемът на яйцата осигурява достатъчно енергия и засищат за дълъг период. Те се преработват напълно от организма, което е сред особено важните неща при процеса за сваляне на килограми.

За да бъде диетата ефикасна, яйцата трябва да се приемат само варени. Това е предимството на периода около Великден – варените яйца са навсякъде около нас. Освен че се усвояват напълно от организма, в същото време те запазват всичките си полезни вещества при варенето. Лесно е – просто ги варете около 5 минути, след което охладете.

Варените яйца е най-добре да се консумират в комбинация със зеленчуци. Препоръчват се тези, в които не се съдържа скорбяла. Такива са зеленослитни, зеле, домати, краставици, магданоз, копър, босилек, тиквички, зелен фасул, чушки и лук. Те трябва да се консумират сурови, печени и задушени.

В яйчената диета може да включите още цитруси, основно портокали и грейпфрути. От време на време може да си позволявате мандарини и лайм. Богати на фибри, те спомагат да се заситите за дълго. Освен това цитрусите ускоряват топенето на мазнините.

Експертите са категорични, че яйчената диета по Великден може да ви помогне да свалите до 8 кг за 14 дни. Процесът се ускорява, ако закусвате с 1 портокал и 1–2 варени яйца, което ще засили метаболизма ви за целия ден. Примерното меню за 3 дни, което може да повтаряте, докато постигнете желаните резултати, може да видите в галерията горе.

Виж повече

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари