Стегнете корема с 4 полезни съвета

1 от 4 Снимки

1. Релеф


Класическите коремни преси определено са най-добрият начин за оформяне на релеф. Ако още в първия ден се претоварите обаче, на следващия ще имате ужасяваща мускулна треска, която ще ви откаже от това да правите каквито и да било упражнения оттук нататък. Поради това е добре да започнете с леки тренировки, които да увеличавате постепенно.

Преди системното натоварване е добре да се консултирате с лекар или треньор. Те ще ви дадат съвети за това кои са безопасните натоварвания за сърцето и мускулите, както и комплексните упражнения за корем. След това спокойно може да работите върху себе си дори и в домашна обстановка. Това не само ще ви спести пари и нерви, но и разкарването до фитнеса.

Мечтаете за стегнат корем, но нещо по пътя винаги ви спира – не се плашете. Лесно може да се сдобиете със стегнат корем без грам излишна тлъстинка по него.

Малко са хората, които успяват да подобрят вида на тази така деликатна част от тялото. Причините за качването на мазнинки в тази област са най-различни - бременност и раждане, големи количества бира и/или храна, застоял начин на живот и други. Начините за справяне обаче са в повечето случаи доста неуспешни.

Затлъстяването около талията определено е грозно от естетична гледна точка. Освен това е и здравословен проблем и предпоставка за сърдечно-съдови проблеми, диабет и куп други болести.

Добре е упражненията за корем да са комплексни. Ако нещо ви затормозява, то определено не е за вас и трябва да спрете да го правите. Важните точки, с които трябва да се съобразите, за да постигнете, са четири. Следвайте ги и само след месец ще забележите реални резултати.

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати