Ефективна тренировка в обедната почивка - мисия възможна!

1 от 6 Снимки

1. Планирайте тренировките си за следващата седмица през уикенда


Ако тренировката не е добре планирана, всичко може да се провали с гръм и трясък. Подготовката, от друга страна, ще ви помогне да разпределите времето си, така че да се справите с всичко. Напишете графика си внимателно и заредете напомняния на телефона си – в колко да излезете, в колко часа да сте във фитнеса, доколко да тренирате и т.н.;

С постоянните пътувания, дългите часове на бюрото в офиса и трудния социален календар (или липса на енергия, за да се направи нещо повече от срутване на дивана вечер) намирането на време за упражнения може да бъде изключително трудно.

Така погледнато, тренировката по време на обедната почивка изглежда брилянтна идея. Разбира се, веднага ще си помислите, че за единия час почивка няма как да намерите време за фитнес, душ, ядене и връщане на бюрото. Това обаче не е така.

С малко повече подготовка и предварително добро планиране можете да максимализирате почивката си, така че освен време за качествени упражнения ще имате възможност дори да хапнете добре, за да имате достатъчно сили да довършите спокойно оставащото от работния ден.

Не на последно място, след една добра тренировка вие ще откриете, че ще работите още по-добре – освежени и заредени с нови сили. Ето и няколко съвета за това как да си направите ефективна тренировка в обедния час на спокойствие /в галерията горе/.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати