Ура! Това е най-ефективната диета за отслабване на краката

1 от 6 Снимки

Понеделник


Перфектната диета за отслабване на краката започва в понеделник, като включва закуска, съставена от чай с лимон, чаша прясно изстискан портокалов сок, филия пълнозърнест хляб, намазана с мармалад с ниско съдържание на захар. Преди обяд хапнете плод по ваш избор. На обед хапнете печено пилешко бяло месо с филия пълнозърнест хляб и един домат. За следобедна закуска изпийте чаша обезмаслено мляко или чаша кафе. Вечерята трябва да е съставена от порция печени картофи и печена риба по ваш избор.

Известно е, че физическите упражнения са един от най-ефективните начини за поддържане на тънко тяло, но диетата е другата половина на уравнението, което води до най-добри резултати. Повечето диети обаче са насочени към корема. Краката, от своя страна, са една от най-трудните области по тялото, ако говорим за отслабване.

Жените често натрупват мазнини в бедрата и задните части, където е трудно да се горят мазнините. Ето защо освен упражнения са необходими и специфични диети, за да се успее в това начинание.

За да имате по-слаби крака и бедра, трябва да се храните с продукти, които помагат да се изгарят мазнините. Зеленият чай, чесънът, грейпфрутът, джинджифилът, китайският пипер и соята могат да помогнат за ускоряване на метаболизма и да ви помогнат да свалите килограми.

Това обаче няма да ви накара да загубите мазнините по бедрата си за една седмица. За по-добри резултати трябва да намалите количеството калории, които консумирате всеки ден. Яжте повече плодове и зеленчуци, пийте много вода и избягвайте животинските мазнини.

А в галерията горе ще намерите менюто за цялата седмица, което ще ви помогне в желаната цел за по-стегнати бедра.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати