Похапвайте сладолед и отслабвайте с тази лесна диета

1 от 3 Снимки
Първи ден
Закуска: 1 ч.ч. зелен чай (може и кафе, но да не е подсладено и да е без мляко), 1 сухар (или препечена филия), 2 с.л. фъстъчено масло

Обяд: 1 ч.ч. зелен чай, 1 сухар, 100 г нетлъста риба (може риба тон от консерва)

Вечеря: 50 г нетлъста риба, 100 г зелен фасул на пара, 1 ябълка, 1 ч.ч. ванилов сладолед.

Макар че времето все още е студено, лятото наближава и отново е време за влизане във форма. В случай че още не сте открили своя начин за справяне с мазнинките, натрупани още около Коледните празници, можете да изпробвате нашата тридневна диета, която ще ви помогне да премахнете до пет килограма от теглото си.

Тя протича леко, а най-хубавото е, че можете да си позволите дори любими десерти като сладоледа.

В повечето хранителни режими за отслабване сладкишите са напълно изключени, но тук менюто ви е така систематизирано, че дори прегрешението с любимия студен десерт не би ви навредило.

Ето и в какво се състои тази чудодейна тридневна диета /виж галерията/, която ще ви помогне отново да влезете във форма и с лекота да слагате летните си дънки.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати