Диета 8 на 16: Отслабнете без глад и ограничения!

Диетата 8/16

Методите за отслабване са най-разнообразни. За радост на всички дами, които се борят с излишните килца, има начин да се сбогувате с ненужното без глад. Решението се нарича диета 8/16.

Режимът става все по-популярен, тъй като гарантира липса на глад. Диетата 8/16 е равна на 24 или с други думи казано – броят на часовете, обхващащи едно денонощие. С прости думи, от 24 часа в денонощието в 8 спокойно може да си похапвате каквото ви е на сърце и на душа, а останалите 16 да посветите на глада.

Едно от предимствата на диетата е, че в гладните часове влиза и сънят. Така всеки, който иска да е слаб, определя за себе си рамката от съответните осем часа, в които да се храни. Интервалът може да е от 8 ч. сутринта до 16 ч. следобед. За други – от 12 до 20 часа. А защо не от 14 до 22 ч. вечерта.

Забрани за часовия интервал на хранене няма. В останалия 16-часов промеждутък обаче не трябва да се яде каквото и да било освен вода. Методът е измислен на база на интервалното гладуване.

Сън

В периода на 8-те часа, в които ви е позволено да се хранене, може да похапвате толкова, колкото искате. Съветът на създателите на режима е да изпиете сутринта на гладно по една до две чаши вода, за да прочистите добре чревната флора. Няма ограничения за храните. Важно е обаче да поддържате достатъчно добър активен начин на живот. Минимума е 10-минутна утринна и 10-минутна вечерна гимнастика.

За да засилите ефективността на диетата, си струва да изберете здравословни храни. Най-важни за плодовете и зеленчуците в сурова форма. Ако не ви понасят, може да ги запечете или сварите леко за няколко минути.

Заешко

Протеиновите храни също трябва да присъстват в храненията ви. Те дават сила и изграждат и поддържат мускулната тъкан. Най-добрите източници са крехко бяло заешко месо, пуйка, пиле и нискомаслена извара.

Има хранителни продукти, които засищат и същевременно активно изгарят мазнините. За по-ефективна диета приемайте по един от изброените на ден: яйца от пиле и пъдпъдъци; семена и ядки в сурова форма; бобови растения - грах, нахут, леща.

Грах

Не на последно място, трябва да похапвате и продукти, които съдържат много витамини. В това число влизат всички видове горски плодове, ябълките и плодовете от семейството на цитрусите, известни още като мощни антиоксиданти. Тук са и червените домати и чушки, източници на каротеноиди.

Диетата 8/16 не се прилага за определен срок от време. Може да я използвате, докато загубите излишното, или да я приемете за свой начин на живот. Дамите свидетелстват за резултати от загубени 4 кг за един месец, без никакво чувство за глад или здравословни проблеми. Диетата 8/16 е подходяща за всички онези, които обичат да ядат по-късно и никак не си падат по стриктните указания за хранене.

Виж повече

Рейтинг

5
Общо 2 гласували
5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (2)

Анонимен
Анонимен
13.03.2019 02:39
Пях се докарал до всички екстри в едно, но дази диета 159 ме вкара в правия път.
1
0
Анонимен
Анонимен
13.03.2019 02:37
Хора , проявете малко съобразителност, няма как да ядеш като прасе а да станеш стройна фиданка. Трабва доста воля и ограничения. Ако не можеш да победиш себе си не можеш да постигнеш нищо. https://diet159.com/kak-v-zdejstva-159 прочетете и помислете. И при мен не стана от раз, но това ми помогна.
0
0