Топ 3 програми за пролетно пречистване на организма

Топ 3 програми за пролетно пречистване на организма

Пролетта е период на обновление и раждане на нов живот. В този период трябва да се отървем от всичко, което сме натрупали през зимата. Това важи най-вече за излишните килца.

Всеки обича хубавата храна. През студените месеци тя е по-обилна от обикновено. В комбинацията с липса на движение и редките разходки в студа, всеки наддава малко или много. За щастие през пролетта тялото ни е готово да се сбогува с излишното.

За да работи тялото безпроблемно, болестите да странят от нас и да сме здрави, е нужно да го пречистваме. Ето кои са трите най-ефикасни методи за пролетно пречистване.

Тридневна програма с фреш на д-р Михайлов

Топ 3 програми за пролетно пречистване на организма

3 дни на фреш от портокал, грейпфрут, ябълка или какъвто сок предпочитате, е най-лесният начин за пречистване. Сутрин на гладно се изпива 1 с.л. английска сол, разтворена в 50-70 мл вода. Това ще изтласка токсините към червата. Половин час по-късно започва пиенето на фреш. Той може да е от 2-3 лимона, 4-5 грейпфрута и толкова портокали. Двата литра се разреждат с 1.5-2 л минерална вода и се пият през целия ден.

При силен глад може да вземете 1 ч.л. мед с лимонов сок и минерална вода. Може да се добави и пектин. Ако привечер огладнеете неистово, се позволява една ябълка или портокал. Диетата трае 3 дни, най-добре по Пълнолуние. На 4-тия ден е захранването. В него на сутринта се хапват 1-2 плода (киви, ябълки, портокали). Обядът е въглехидратен - картофи соте, картофена салата с лук, варен ориз, задушени зеленчуци, салата от зеле и моркови. На вечеря се добавя белтъчна храна, като салата със сирене или извара, зехтин, ориз, но не и месо. Салатите за обяд и вечеря понижават гликемичния индекс, а това ще помогне на тялото да се адаптира. В петия ден може да се върнете към обичайното хранене.

24-дневно обновяване на организма на д-р Гайдурков

Топ 3 програми за пролетно пречистване на организма

В режима първите 14 дни се хапват само сурови плодове, зеленчуци и ядки. На закуска може да се изядат 1-2 мандарини, киви, банан, грейпфрут или да се изпие първо плодов фреш, от нар, грейпфрут, ананас, портокал, лимон, а след това и зеленчуков, от морков, сурова тиква, батати, краставица. В режима са позволени зеленолистните, спанак, целина, магданоз, копър, босилек или парче джинджифил. Едно смути може да се приготви от 1-2 домата, скилидка чесън, сок от 1 лимон, 1 авокадо и към него да се добави сок от 2 шепи моркови, 1 чушка, 1 краставица и целина.

Сутрин трябва да се приема 1 ч.л. от водораслото спирулина. През деня се препоръчват 1-2 ч.л. грахов протеин, най-добре английски, за да не пострадат мускулите от липсата на белтъчен внос. Препоръчват се и 1-3 капсули рибено масло.

Салатите в диетата са по избор. Може да се правят от червено цвекло, ябълка и морков или от зелена салата, чушка, чери домати и авокадо. Обогатете с орехи, слънчогледово семе или смляно сусамово или конопено семе.

След първата фаза идват 10 дни без месо и млечни продукти. На 1-3 ден се включват задушени зеленчуци. 4-6 ден се добавят царевица, киноа, елда, леща. 7-10 ден може да се хапва грах, био соя, ориз басмати. Най-добрата комбинация са зърнени + бобови + ядки.

10-дневна житна диета на Учителя Петър Дънов

Топ 3 програми за пролетно пречистване на организма

Тежък, но пък изключително резултатен режим. За целта предната вечер за всеки от дните на диетата 100 г жито от вечерта се слагат в термос и се заливат с вряла вода. На сутринта житната вода се изпива с мед и лимон, половин-един час преди закуска.

Житото може и да е леко подварено за една минута. Трябва да е омекнало и леко разпукано. 100-те грама се разделят на три части за основните хранения за деня. Яде се бавно. Допълнително на ден може да се приемат до 3 ябълки - за сърцето, до 9 ореха - за мозъка и до 3 лъжици мед - за кръвта. Най-добре ще е ако преди всяко ядене се изпиват 2 чаши преварена вода с мед и лимон.

След десетия ден се правят поне три дни захранване с т.нар. ангелска супа. Тя се приготвя, като в литър и половина подсолена вода се сваряват 3 нарязани картофа, магданоз, лук или праз. Постепенно в менюто се включват плодове, прости растителни храни без подправки, хляб.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари