Свалете 4 кг за по-малко от седмица с тази вкусна диета

1 от 3 Снимки

Закуска


Първото хранене за деня трябва да включва до 300 калории. Можете да избирате между следните храни или да си подберете ваши:
1. Варено яйце, малък бейгъл, малка наденичка, чаша портокалов фреш
2. Малка питка тортиля, парче ябълка, 2 с.л. фъстъчено масло
3. Чаша овесени ядки, чаша соево мляко, 2 с.л. сушени череши, 1 с.л. сурови ядки
4. Малка питка тортиля, слайс сьомга, 1 с.л. крема сирене
5. Купичка нискомаслено кисело мляко, 1 нектарина, 1 ч.л. мед.

Ако имахте възможност да изработите свой собствен план за отслабване, какво щеше да включва той? Повечето диетични режими се основават на много голямо ограничение и включват скучни и безвкусни храни като извара, оризови блокчета, варено жито и др.

Но наистина ли те са най-доброто решение, когато се нуждаем от отслабване, но и от вкусна храна? Истината е, че не е нужно да включвате в менюто си само храни, известни като диетични, когато искате да контролирате теглото си.

Можете да го направите и като приложите нашия лесен и апетитен режим, който ви позволява да се храните разнообразно, като заедно с това отслабвате.

Тайната на успеха му се крие в малките порции, честото похапване, много протеини и полезни вещества. Вижте в галерията ни из между кои храни можете да избирате за закуска, обяд, вечеря. Набележете си продукти, които да използвате и започнете своето отслабване още днес.

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати