С диета Дъга ще пращите от здраве, докато слабеете

1 от 5 Снимки
С диета Дъга ще пращите от здраве, докато слабеете
Снимка: Depositphotos.com

1. Червена купичка


В нея влизат храни като ягоди, цвекло, репички, домати, диня, нар и др. Червените растителни продукти поддържат кожата красива и свежа, подобряват работата на сърцето, важни са в превенцията от Алцхаймер.

В опита си да отслабнем, сме готови да спазваме всевъзможни мъчителни диети, но колко от тях наистина за полезни за здравето ни? Не е необходимо да гладувате и да спазвате режими, бедни на витамини и минерали, за да свалите излишните килограми.

Спокойно можете да се сдобиете с мечтаното тяло и като спазвате диетичен план, наречен Дъга. Той е идеален за летните дни, когато пазарът и градината ни изобилстват от плодове, зеленчуци, свежи подправки.

Принципът на този режим е много прост – достатъчно е на ден да изяждате по пет купички с растителни храни от определени цветове. Няма точни грамажи, към които трябва да се придържате.

На вас оставяме и избора по колко пъти на ден ще хапвате. Важно е обаче тези пъстри растителни храни да заемат възможно най-голяма част от дневното ви меню.

Това означава, че трябва да замените с тях бургерите, пиците, палачинките, дюнерите, чипсът и другите вредни изкушения, които по принцип консумирате. Направете този избор и още през първата седмица ще почувствате, че сте започнали да отслабвате.

А ето и в кои цветове трябва да са петте купички, които ще консумирате всеки ден /виж в галерията/.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати