5 упражнения, задължителни за жените над 40 години

1 от 5 Снимки

1. Клякания


Кляканията тонизират цялото тяло, подобряват гъвкавостта и подпомагат повдивжността на ставите на колената, врата и глезените. Старайте се да правите поне 40 клякания на ден, за да има ефект.

Над 40-годишна възраст редовните физически упражнения са задължителни не само за поддържане на добра физическа форма, но и за здраве. В галерията ни може да видите каква трябва да е тренировката за жените на тази възраст.

На тези години мускулната маса на тялото започва да намалява и да се трупат мазнини. Това води до риск от затлъстяване, но също така от диабет, инфаркт, инсулт и различни сърдечни проблеми.

Ако не се движите достатъчно, на 40 години болките в ставите и гърба ще са по-непоносими.

Затова отделяйте време всеки ден за физическо натоварване. В галерията може да видите упражненията, които ще подействат най-добре на тялото ви в тази възраст.

Рейтинг

3
Общо 1 гласували
5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари