Лесна тренировка за сваляне на корема

1 от 5 Снимки
Сваляне на корема

Не е важно само желанието за свалянето на корема. От съществено значение са и упражненията, които трябва да се правят за целта. Искащите да имат плосък корем често се провалят в този си стремеж, защото, търсейки оптималните упражнения (най-често гледайки клипчета в Интернет), попадат на прекалено трудни или неподходящи упражнения.

След няколко трудни дни или седмици без някакви видими резултати хората се отказват, а не бива. Коремните мазнини освен неестетични са опасни за здравето и могат да доведат да някои сериозни здравословни проблеми.

Правилната стратегия за сваляне на корема е да започнете с лесна тренировка, която ще подготви тялото ви за по-сериозно натоварване. След едномесечен период на такива упражнения започнете да добавяте по-натоварващи. Най-добре е да се консултирате с фитнес инструктор.

Без да се отклоняваме повече от темата, представяме ви в следващата галерия лесна тренировка, с която можете да започнете да постигате заветната цел – плосък корем, без излишни мазнини.

Стъпка 1 - загряване

Легнете по гръб. Свийте краката в коленете си, а ръцете поставете на пода, успоредно на тялото си. Издишайте и вдишайте бавно в продължение на две минути. Без да местите торса си, повдигнете глава и допрете брадичката си до гърдите си, а с ръцете допрете свитите си колена. Задръжте в тази позиция – вдишайте и издишайте, след това се върнете в начална позиция. Повторете упражнението осем пъти.

Стъпка 2 – разтягане

Легнете по гръб, опънете ръцете си и изпънете краката си, така че да оформите права линия. Вдишайте, вдигнете ръцете си отгоре и започнете да извивате горната част на тялото си от пода. Издишайте, когато сте наполовина нагоре, и продължете да се движите напред, за да докоснете с ръцете си пръстите на краката си. Вдишайте и се върнете в начална позиция. Повторете 10 пъти.

Стъпка 3 – долни коремни мускули

Докато се в легнала позиция с изпънати крака и ръце, разположени в нормална позиция успоредно на тялото, вдишайте и стегнете корема си. Повдигнете краката си нагоре, без да ги разкрачвате, възможно най-високо. Издишайте (без да отпускате корема си) и бавно започнете да ги спускате надолу. Не ги допирайте директно до пода, а на три сантиметра от пода ги задръжте във въздуха. Бавно вдишайте и издишайте и едва тогава се върнете в стартова позиция. Повторете упражнението 10 пъти.

Стъпка 4 – ножици

Отново легнете в позицията от стъпка 3. Повдигнете двата си крака нагоре, без да ги разкрачвате. Като се стремите да ги държите прави, спуснете левия си крак надолу и го задръжте на пет сантиметра от пода. Повдигнете главата и раменете от пода и десния си крак, внимателно го издърпайте към вас. Сменете краката и повторете от другата страна. Бързо направете 10 повторения на упражнението.

Виж повече

Рейтинг

3
Общо 1 гласували
5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари