Най-ефективните упражнения за отслабване

Най-ефективните упражнения за отслабване

Всяка физическа дейност помага за изгарянето на калории. За да можете да отслабнете обаче качествено и резултатите да са видими, трябва да горите повече калории, отколкото приемате. Това може да стане само с внимателно планиране на упражненията, които правите.

Други две важни условия за отслабване са добавянето на тежести и трупането на мускулна маса при упражненията. Тежестите увеличават кислородната консумация, докато тренираме, и така се забързва метаболизмът и съответно горенето на калории. Спрециалните упражнения за мускули пък горят най-добре мазнините.

Не са нужни някакви сериозни упражнения, за да стопите излишните килограми. Заложете на доказалите се. Важна е рутината. Потърсете облекчен хранителен режим и в никакъв случай не се отказвайте.

Едно често пренебрегвано, но изключително ефективно упражнение е скачането на въже. При него важно е интензивността. Старайте се да правите по 120 скока на минута. За тренировка, продължаваща час, с по 2 минути почивка на всеки 20 минути вие можете да изгорите между 670 и 990 калории.

Джогингът може да ви помогне да изгорите средно между 566 и 893 калори. Тичайте 10 минути, ходете две. След първия половин час редувайте равномерно тичане 5 минути, спринт 2 минути, ходене 5 минути. Това е най-добрият вариант за горене на калории.

Друго ефективно упражнение за отслабване е кикбоксът. То ви помага да свалите 864 калории за час. Не става въпрос да излезете на ринга и да се биете срещу някого, а да тренирате срещу боксова круша. Правете по 30 секунди почивка на всеки 90 секунди спаринг.

Най-ефективните упражнения за отслабване

Велоергометърът може да ви помогне да изгорите 738 калории за час. Въртете педалите интензивно за 10 секунди, като след това въртете равномерно за 50 секунди. Почивайте на всеки 10 минути за по 30 секунди.

Малко хора знаят, но изкачването на стълби под формата на упражнение също може да ви помогне да отслабнете. Ако изкачвате по 77 стълби в минута, можете да изгорите 670 калории за час. Изкачването представлява комбинация от аеробни и анаеробни упражнения. За по-голям ефект дръжте по една гиричка във всяка ръка. Почивайте за по 30 секунди на всеки пет минути.

Лицевите опори и коремните преси ви помагат да горите по 500 калории на час, а отделно от това спомагат за развитие на мускулна маса. Правете (ако сте начинаещи) по три серии по десет лицеви опори и по тридесет коремни преси дневно. Старайте се да увеличавате бройката с всеки изминал ден.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари