Отървете се от досадните паласки само с 3 упражнения

1 от 3 Снимки

1. Страничен планк


За страничния планк застанете ма една страна, като се подпирате на лакти. Стегнете мускулите и повдигнете тялото си от пода, така че да се подпирате на единия лакът и страничната част на едното ходило. Започнете се спускате надолу и да се повдигате нагоре. След това се обърнете на другата страна и направете същото. Направете по 10 повдигания и спускания на всяка страна.

Паласките или както ги наричат още - любовни дръжки, за сред най-трудните зони за отслабване. В галерията ни обаче може да видите 3 ефективни упражнения, с които ще разбиете мазнините в тази област.

Повечето жени най-често качват излишни килограми в областта на талията и като правило, започнем ли да хапваме по-обилно, веднага но се появяват добре известните любовни дръжки.

Упражненията в галерията ни са подбрани, така че да ангажират всеки от мускулите в тази област, така че успешно да се разделите с досадните паласки. Може да тренирате и у дома, тъй като не са необходими финес уреди.

А колкото по-често изпълнявате тези лесни упражнения, толкова по-бързо ще се радвате на добре изваяна талия.

Виж повече

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари