Отървете се от досадните паласки само с 3 упражнения

3 от 3 Снимки

3. Коремни преси настрани


Наричат се още долни туистове и имитират ходенето на пингвините. За да изпълните това упражнение, легнете по корем и свийте краката до колене, като леко го разкрачите. Повдигнете малко горната част на тялото и движете торса наляво и надясно, опитвайки се да докоснете глезените си с длани. Направете две серии по 20 повторения.

Паласките или както ги наричат още - любовни дръжки, за сред най-трудните зони за отслабване. В галерията ни обаче може да видите 3 ефективни упражнения, с които ще разбиете мазнините в тази област.

Повечето жени най-често качват излишни килограми в областта на талията и като правило, започнем ли да хапваме по-обилно, веднага но се появяват добре известните любовни дръжки.

Упражненията в галерията ни са подбрани, така че да ангажират всеки от мускулите в тази област, така че успешно да се разделите с досадните паласки. Може да тренирате и у дома, тъй като не са необходими финес уреди.

А колкото по-често изпълнявате тези лесни упражнения, толкова по-бързо ще се радвате на добре изваяна талия.

Виж повече

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари