Три леки упражнения, подходящи за бременни

1 от 3 Снимки

1. Плие


Леко разкрачете крака, така че пръстите и коленете ви да сочат настрани. След това започнете да клякате и да се връщате в изходна позиция, като държите гърба си изправен. Направете толкова повторения, колкото можете.

Леките упражнения по време на бременност не бива да се избягват. Експертите са категорични, че движението е препоръчително в този период, защото зарежда с енергия и облекчава болките в гърба.

Има няколко упражнения за бременни, които може да изпълнявате, за да се раздвижвате и да помогнете на тялото си и да се възстановите по-бързо от бременността. Вижте в галерията ни една лека тренировка, които може да изпълнявате, докато сте бременни.

Трите упражнения ще са полезни за тялото ви и не се натоварващи, така че няма да навредят на бебето ви.

Отделяйте по няколко минути на ден и след като родите, ще се радвате, че не сте мързелували по време на бременността.

Виж повече

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари