Лесни съвети за плочки на корема

Лесни съвети за плочки на корема

Тайната за плочки на корема не са само редовните тренировки, разкрива Инстаграм инфлуенсърът Кас Хайнс. Има и други неща, които са от значение за добра фигура.

Фитнес инструкторката Кас Хайнс публикува снимка на тялото си в момента и как е изглеждало преди време. Сега тя е с плочки на корема, а преди е била едра и с леко закръглена фигура. Тя споделя, че промяната ѝ се дължи не само на активен живот, но и на правилно хранене. Кас Хайнс разкрива, че внимателно избира храната, която консумира, както и количеството, което приготвя за себе си.

Понякога си мисля, че не е толкова важно какво ядеш, а колко точно хапваш и по кое време. Храната, която консумирах преди, определено не беше много здравословна, но по-големият проблем беше размерът на порцията, която изяждах, пише Кас Хайнс.

Възпитавана да си изяжда всичко в чинията, 34-годишната Кас Хайнс често стигала до състояния на преяждане. Понякога тя даже дояждала остатъците от храна, които оставяла 4-годишната ѝ дъщеря и това още повече усложнявало процеса на отслабване.

За плочки на корема Кас Хайнс съветва да се храним три пъти на ден като започнем със здравословна закуска, по-малък обяд и лека вечеря. Късната вечеря не е препоръчителна. Последното приемане на храна е добре да бъде до седем часа, за да не си причиним затруднено храносмилане. Тя също мисли, че следването на тези лесни съвети за плочки на корема:

1. Винаги яжте в седнало положение и никога не се хранете в колата.

Лесни съвети за плочки на корема

2. Не се разсейвайте, докато се храните. Забравете за телевизора, книгите и списанията, с които допълвате процеса на ядене.

3. Винаги се опитвайте да ядете със семейството или приятелите си.

4. Пийте голяма чаша вода малко преди всяко хранене.

5. Използвайте малки чинии.

6. Остатъците от храна, които остават след децата ви, не са добра опция за хапване.

7. За плочки на корема хапвайте бавно и дъвчете внимателно всяка хапка;

8. Не консумирайте течности по време на хранене и 30 минути след това.

9. Внимавайте с емоционалния глад. Това е състояние, в което не сте гладни, но искате да ядете нещо, най-често нещо сладко. Преодолейте го, ако искате плочки на корема.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари