Кога горим най-много калории?

Изгаряне на калории във фитнеса

Ако не разполагате с много свободно време и не сте от фитнес маниаците, които прекарват повечето си време в тренировки, то тази статия ще ви е полезна.

Може би имате някои дребни или по-големи несъвършенства за оправяне, за да бъдете в добра форма. Е, не е нужно да посещавате фитнеса, за да го постигнете. Има и другите начини, чрез които се изгарят калории, за да се чувствате добре в кожата си. Ето кога горим най-много калории!

Бягане

Изгаряне на калории чрез тичане

Заслужено най-популярния начин за изгаряне на мазнини и поддържане на добра форма. Натоварването на цялото тяло е страхотен начин да предизвикате себе си и да калите духа си. Ако изберете маршрутът ви да минава през места с повече зеленина или бягате сред природата, ще се заредите не само физически, а и емоционално. Калориите, които може да изгорите за час с бягане са между 900 и 1500. Страхотен начин за горене на много калории, нали?

Плуване

Освен чудесно хоби то може да се окаже и прекрасен начин да свалите няколко килограма. Хубавото на плуването е, че само след няколко дължини, ще почувствате умора, но в същото време ще се бъдете свежи и удовлетворени. Това е добър начин да стегнете бедрата си, без да натоварвате прекалено ставите, така че да се увредят. С плуване за час може да изгорите от 500 до 800 калории. Отново добър метод за горене на калории.

Футбол

Футбол за изгаряне на калории

Тук ще спечелим мъжете! Освен любимо забавление с приятели по мъжки, футболът е и прекрасен начин да влезете във форма много бързо. При него е много важна предварителната загрявка, тъй като контузиите са много вероятно. С футбол за час може да се отървете от 700 до 1400 калории.

Джогинг

Или леко бягане. Много популярен начин да разпуснете, да се разсъните сутрин, да изразходите енергия и излишни калории. При джогинга е важно да се изминават дълги разстояние, но това може и да не стане от първия път. Когато го превърнете във ваш навик, той ще ви се отблагодари с по-голяма издръжливост, по-добро здраве и по-малко килограми. За час се изгарят от 550 до 900 калории.

Тенис

Тенис за изразходване на повече калории

Американският футбол и тенисът също попадат сред дейностите, чрез които може да свалите излишни килограми. Това се спортове, които също може да се практикуват като хоби или с приятели. Забавни и полезни за здравето на тялото ви. С тях може да изгорите от 600 до 900 калории за час.

Изкачване на стълби

Забравете асансьора! Това е добър начин за горене на калории, тъй като стълби срещате почти навсякъде, най-малкото, когато се прибирате вкъщи. Стълбите могат да бъде нещо наистина полезно за стягане на мускулите и на цялото тяло, така че не ги избягвайте. Калориите, които може да изгорите с тях са между 650 и 900.

Бойни изкуства

Бойните изкуства изразходват калории

Тренирането на някакво бойно изкуство също е начин да изгорите калории и да научите някои полезни техники са самозащита. Те тонизират и укрепват тялото. Калориите, които може да изгорите за час са от 700 до 1100.

Скачане на въже

Нещо любимо от нашето детство. Въжето е и начин да си направите страхотна и ефективна тренировка. Друго негово предимство е, че може да скачате навсякъде и по всяко време. Калориите, които може да свалите с него за час, са от 700 до 1100.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати