Тези храни помагат при тревожност

Хранене при тревожност

Стресът, депресията, по-слабата или по-силната тревожност биха могли да причинят сериозни щети на организма и на психическото ви здраве. За щастие, един от най-лесните начини за намаляване на безпокойството е чрез здравословно хранене. Любимите ви храни притежават свойства, които могат да ви накарат да се чувствате добре отново. Ето тези храни помагат при тревожност:

Банани

Един от най-питателните плодове, а именно бананът, е източник на калий, който влияе положително върху нервната система. Той е сред ценните храни при тревожност.

Праскови

Другият плод, който облекчава стреса, е прасковата. Веднага щом почувствате напрежение и негативни емоции, хапнете от плода. Това би била една чудесна здравословна закуска, която ще ви държи сити дълго време и ще възвърне позитивния поглед върху нещата.

Шоколад

Шоколад

Любимият на всички шоколад също е сред храните, които могат да подобрят настроението ви. Той ограничава действието на хормона, предизвикващ стрес и съдейства за появата на усмивката на лицето ви. Ако сте чувствителни на тема килограми, може да изберете черен шоколад. Във всеки случай е от полза при хранене при тревожност.

Млечни продукти

Различните млечни продукти съдържат вещество, което подобрява настроението и разтоварва психиката. Така че, когато се почувствате изнервени, може да изпиете една чаша мляко за успокояване.

Бадеми

Шепа бадеми може да оправи настроението ви за секунди – тези вкусни ядки са източник на магнезий, протеини и витамини, които съдействат за правилното функциониране на редица процеси в организма. Всъщност, смята се, че всички ядки имат този ефект върху нервната система, ограничавайки появата на негативни емоции.

Риба

Риба

Рибата попада сред благодатните храни при тревожност. Тя е известна източник на омега-3 мастни киселини, които благоприятстват доброто състояние на целия организъм. Препоръчително е да се консумира поне веднъж седмично.

Домати

Доматите също са част от продуктите, които намаляват стреса, благодарение на антиоксидантите в състава си. Може да ги консумирате и всеки ден, колкото по-често, толкова по-добре. Така се намалява риска от психични заболявания и други проблеми с нервната система.

Освен доматите, всички листни зеленчуци съдействат за намаляване на тревожността, а оранжевите – за минимизиране риска от депресия. Това се дължи на многото полезни вещества, които съдържат. Всяко от тях подпомага различен процес в организма.

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари