Как да се отървете от висцералната мазнина

1 от 5 Снимки

1. Опитайте диета с ниско съдържание на въглехидрати


Диетите с ниски въглехидрати са ефективен начин за намаляване на висцералната мазнина. Всъщност, много проучвания показват, че именно тези обособени хранителни режими са по-ефективни при намаляването на висцералната мазнина, отколкото при диетите с ниско съдържание на мазнини.

Висцералната мастна тъкан, известна още като коремна мазнина, се намира в коремната кухина. Натрупването ѝ е изключително вредно. Свързано е с по-висок риск от диабет тип 2, инсулинова резистентност, сърдечни заболявания и дори някои видове рак.

Мастните клетки правят повече от това само да съхраняват излишната енергия. Те също така произвеждат хормони и възпалителни вещества. Висцералните мастни клетки са особено активни и продуцират още повече възпалителни маркери. С течение на времето тези хормони могат да стимулират дълготрайно възпаление и да увеличат риска от хронично заболяване.

Пример за това са сърдечните заболявания. Дългосрочното възпаление може да доведе до образуване на плака в артериите, което е рисков фактор за сърдечни заболявания. Този вид мазнини също увреждат черния дроб и панкреаса, като увеличават риска от различни заболявания, като най-страшните от тях са рак и диабет.

Трудно е да се прецени колко висцерална мазнина имате. Въпреки това изпъкналият корем и голяма талия са два признака, че е време да предприемете мерки за стопяването ѝ. За щастие, има доказали се стратегии, които могат да ви помогнат да загубите това опасно мастно натрупване.

Вижте някои от тях в следващата ни галерия.

Рейтинг

3
Общо 1 гласували
5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари