Ezine.bg»Статии»Мода»Модни Тенденции»Джими Чу представи 6 нови модела обувки

Джими Чу представи 6 нови модела обувки

Антония Р.Антония Р.
Джедай
3k
jimmy choo
Стилна кутия за бижута от полипропилен - 25 см
Качество без компромис:
Стилна кутия за бижута от полипропилен - 25 см
59.00 лв.

Известният дизайнер Джими Чу представи нови шест модела обувки, които са изработени от специална материя в чест на майсторите от японския град Фукушима.

След като посетил работилниците на местните майстори, дизайнерът казва, че е останал впечатлен от красивата материя и майсторството при изработването на нови платове.

"Те използват собствени материали, за да създават тази красива материя. Тези хора знаят как да направят плата, но не знаят колко е важно целият свят да разбере за тях и да се радва на тяхното майсторство и платове" – заявява Джими Чу.

Новите платове за вдъхновили дизайнера да създаде новата си колекция обувки от памук Aizu и много фина коприна Kawamata.

"Когато видях плата, усетих, че е много, много необикновен, особено след като видях работилницата. Традицията отпреди 250 години все още е жива" – твърди дизайнерът.

Джими Чу
Снимка: AFP

Уникалната колекция ще бъде дарена на различни японски организации, като дизайнерът заяви, че се надява новите му творения да представят силното уважение към майсторството на занаятчиите във Фукушима и техните ръчно изработени платове.

"Ако им дадете пари, парите ще изчезнат, ще се похарчат, но коприната остава. Те могат да започнат собствен бизнес, могат да наемат хора, могат да създадат фабрика и да съживят икономиката в града." – категоричен е Джими Чу.

В новата колекция на световно известния дизайнер за пролет/лято 2014 упорито се акцентира на високите токчета, животинските принтове и остри върхове, които привличат вниманието.

При по-ниските модели обувки дизайнерът бяга от традиционните цветове, като не се притеснява да използва леопардови и зеброви принтове за обувките си.

Камъните и пискюлите са предпочитан акцент към колекцията на Джими Чу за пролет/лято 2014 година.

Лице на новата му кампания стана актрисата Никол Кидман, която може да бъде видяна в ново и по-провокативно ампоа към рекламата на дизайнерския бранд.

Никол изглежда зашеметяващо в чифт оранжеви сандали, струващи 625 паунда.

"Хареса ми да направя нещо по-дръзко. Беше забавно да снимам в нови и изненадващи перспективи. Сякаш беше предизвикателно и опасно.“ – споделя актрисата.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest