Бляскавите и луксозни тоалети са запазена марка на ексцентричния дизайнер Карл Лагерфелд, който от дълго време е начело на модните къщи Фенди (Fendi) и Шанел (Chanel). Творецът е решил за пореден път да изненада света – на последното си ревю дизайнерът представи най-скъпото кожено палто.
Дебютът на връхната дреха беше на ревю на Фенди – представена беше есенната колекция на марката за 2015 година. Палтото е изработено от кожа от норки – за него са били необходими 36 животни. Кожата на палтото е обработена по специална технология, така че да изглежда, както го определят модните специалисти, като покрито от лунната светлина. Цената на луксозната дреха е 1 милион евро.
Тази кожена дреха истински разгневи представителите на организацията за защита на животните РЕТА, както и екоактивистите по целия свят. Защитниците на животните определят новото палто на дизайнера не като висша мода, а по скоро като висш ужас.
От организацията дори наричат твореца богат мошеник, който няма никакво чувство за естетика, както и за етика към природата. Според активисти от други организации новата дреха на марката Фенди е напълно абсурдна. Това обаче изобщо не е попречило на няколко богати фамилии да си поръчат от луксозната дреха.
Лагерфелд често е определян като една от най-странните личности в света на модата – със своите хрумвания той успява да привлече погледите върху себе си. Освен интересни приумици в професионален план 81-годишният дизайнер, има и интересни навици в личния си живот. Твърди се, че творецът никога не си позволявал да пие горещи напитки и спял с дълга бяла риза. Мъжът твърди, че спи задължително по седем часа на нощ.
Освен това неведнъж е заявявал, че има желание да се ожени за своята котка, към която е особено привързан. Повечето от почитателите на модата са чували за котката на Лагерфелд – Шупет.
Любимецът на дизайнера има предпочитания към своята храна – всеки ден на мъркащата котка се предлагали три-четири различни котешки вкусотии, а Шупет си избирала какво да яде. Котката се оказва и почитател на шопинга – Лагерфелд споделя, че котката, като всички от вида си, обичала да се крие в торбите за пазар на луксозни марки.