Символ на стил, женственост и класа - това е модна къща Фенди. Основите на почти вековното съществуване на прочутия моден гигант са положени през 1918 година, когато Адел Касагранде отваря малко магазинче за кожи в централната част на Рим.
Когато смелата дама се омъжва за своя любим Едуардо Фенди през 1925 година, двамата решават да прекръстят марката на по-простовато и лесно запомнящо се Фенди. Бизнесът с кожени изделия просперира, така че двамата съпрузи отварят втори магазин на една от най-големите търговски улици през 1932 година.
През 1962 година в модната къща намира своето място и Карл Лагерфелд. Немският моден гений по това време е само на 22 години и още в първия си работен ден създава двойно F лого на марката. Лагерфелд променя напълно стила на марката, като акцентира върху дългокосместите кожени палта, секси силуетите и малките луксозни акценти.
Петте дъщери на фамилията - Паола, Карла, Анна, Франка и Алда, работят от невръстна възраст за семейното благо и по-късно всяка от тях получава заслужени 20% от компанията. С помощта на сестрите и новите методи в обработката на кожи през 1969 г. Фенди и в частност Карл Лагерфелд представя първата си колекция кожени облекла във Флоренция.
Много важна за марката е 1985 година – шестдесет години семеен бизнес и двадесет години съвместна работа с Карл Лагерфелд. Тази годишнина е отбелязана със специална изложба в Националната галерия за модерно изкуство в Рим и за пръв път илюстрира сложността на творческия и техническия процес при създаването на колекция. Това е и годината, в която модната къща пуска първия си аромат за жени.
През 1999 година италианската марка продава част от марката си на LVMH (компания, която държи правата върху голяма част от луксозните марки в света Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Celine, Donna Karan, Louis Vuitton) за 850 милиона долара, като запазва част от акциите си и правото си за участие в управлението на марката.
На 19 октомври 2007 г. Фенди преобръща представите на модния свят с впечатляващ мегаломански спектакъл, представен на Великата китайска стена, в който 88 модела се спускат по подиум, дълъг 85 метра - безспорно едно от най-зрелищните модни събития на века.