Десетте най-влиятелни модни фамилии

Армани

Класация на най-влиятелните фамилии в модната индустрия състави списание Харпърс базар, като първата позиция е отредена на семейство Армани. Класацията е направена на базата на 13 показателя.

Съставителите на класацията са отчитали най-вече колко авторитетна е фамилията и колко голям е нейният принос във формирането и разпространението на модните тенденции. Друго, на което е обръщано внимание, е способността на фамилията да влияе на индустрията.

Финансите, които печелят модните марки, не са главен признак, по който съставителите на класацията за подредили известните модни фамилии. Това е и причината някои от имената, които имат огромни печалби да бъдат наредени по-назад в класацията, обясняват от списанието.

А ето и как точно изглежда топ 10 на най-известните фамилии в модата:

1. Първата позиция заслужено е отделена за Армани (Армани).

2. Сребърното отличие отива за фамилия Арно и марката Луи Вюитон Моет Хенеси.

Луи Вюитон

3. Дела Вале и марката Тодс застават на третата позиция.

4. На място след тях – Фенди (марката Фенди).

5. В средата на класацията са поставени Ферагамо и марката Салваторе Ферагамо).

А ето и как продължават останалите пет позиции в списанието – на шеста позиция Лорън (Ралф Лорън), място след това – Мисони (Мисони). Осмото място според списанието е за Олсен (Дъ Роу и Елизабет енд Джеймс).

Деветата позиция е връчена на Пино (Керинг) и последното десето място в официалната класация е за Прада (Прада груп).

Следващите места са отредени на семейство Версаче, които са собственик на марката Версаче, семейство Уанг и „Александър Уанг, както и Вертхаймер с Шанел.

Въпреки успехите, които имат семейство Бекъм – Дейвид като лице на модни марки, а Виктория като дизайнер на дрехи, те не са включени в класацията на списание Харпърс базар.

Вестник Дейли телеграф съобщи през миналата година, че модната марка Виктория Бекъм, донесла на собственичката си по 100 хиляди британски лири или 170 хиляди долара дневно.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 2
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати