През изминалата седмица Виктория Бекъм отбеляза 10 години от основаването на модната си марка, но счетоводните ѝ доклади показват, че няма поводи за празник. Дизайнерката губи по 4000 пауда на ден с модната си марка.
Бившата изпълнителка от Спайс гърлс реши да основе своя модна компания през 2008 година, след като години наред оглавяваше класациите заради добрия си вкус при избора на дрехи.
Изглежда обаче, че създаването на модна колекция не ѝ се отдава толкова, колкото пазаруването на дрехи.
Кратка справка в счетоводните документи на Виктория обаче показва, че финансовото положение на марката ѝ не е никак розово. За последните 10 години компанията е задлъжняла с около 10 милиона паунда и е теглила кредити за около 12 милиона паунда, пише Ню Йорк Таймс.
Макар че семейството на Виктория я аплодира бурно на всяко от нейните ревюта, истината е, че тя не се справя.