Кои парфюми използват прелюбодейците

Парфюм

Анкета, проведена сред 1000 мъже и 1000 жени на сайта за изневеряващи Gleeden, показа кои известни марки парфюми са предпочитани от прелюбодействащите.

Сред жените на първо място застава марката Шалимар на Герлен. След нея е Коко мадмоазел на Шанел, а на трето място остава La petitе robe noirе на Герлен.

Дамите, които често изневеряват на половинките си, са заявили в допитването, че избират силни и чувствени аромати. Класацията при тях се допълва от Hypnotic Poison на Диор, Very Irresistable на Живанши и La Vie Est Belle на Ланком.

Прелюбодействащите мъже най-често избират парфюма L'Homme на Ив Сен Лоран, който е рекламиран от мачото Оливие Мартинес. Втори в класацията е ароматът One Million на Пако Рабан.

По-надолу в класацията се подреждат Bleu на Шанел, Dior Homme на Диор и Invictus на Пако Рабан.

Специалистите, изготвили проучването, добавят още, че парфюмът, който използваме, прави много силно впечатление на околните, като обонянието може да го запомни и след време да предизвика спомени. Затова човек внимателно трябва да избира парфюма си.

Изневяра

Паралелно проведено изследване показа, че мъжете с по-голям номер не обувките изневеряват по-често, отколкото мъжете, които носят по-малък размер.

Сайтът за запознанства беше използвал като пример Бил Клинтън, чийто крак е бил най-голям сред американските президенти, дори по-голям от този на Ейбрахам Линкълн.

До момента Бил Клинтът е държавният глава, които се е прославил с най-много изневери. Неговият номер на обувките е 45, а според проучването всеки мъж, чийто размер започва от 43 нагоре е склонен към изневяра.

Освен за вярността, обувките на един мъж могат да говорят за емоционалното му състояние и финансовите му възможности, а понякога дори и за политическите му възгледи.

Скъпи обувки обикновено носят успелите хора с добри заплати. Ярки и цветни избират екстровертите, а практичните – от мъже, които по всякакъв начин се опитват да угодят на останалите.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 0
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати