Гигантът в модната индустрия Chanel представи ново поколение чанти, обявени като Лего чанти заради силната им прилика с любимите детски кубчета за игра.
Новите чанти вече се налагат като една от водещите тенденции при чантите за следващите години.
Макар и много да напомнят детските строителни блокчета, цената на чантите е в пъти повече тези от играчките.
Цените на новите чанти на Chanel са между 3900 долара и 8000 долара, а размерите им не надминават 20 сантиметра.
Вманиачени по новите чанти са изпълнителите Риана и Рита Ора, както и риалити звездата Ким Кардашиян.
Лего чантите на Chanel са произведени като лимитирана серия и по-голямата част от тях вече са разпродадени.
„Уникалният дизайн и иновативна конструкция ги прави по-скоро произведения на изкуството, отколкото чанти“ – заявява модният експерт Джъстин О`Шей.
Чантите са изработени от пластмаса, която се превръща най-предпочитания материал на дизайнерите от висшата мода.
Преди време модният бранд Gucci разпродаде цялата си колекция Net- A- Porter, която беше невиждана до момента комбинация от кристали и PVC.
Плексигласовите чанти от серията със златни акценти се продаваха за по 1.595 лири.
Водещият дизайнер на Chanel – Карл Лагерфелд, продължава да демонстрира артистичността и изобретателността си и чрез други свои амбициозни проекти.
Наскоро модният диктатор обедини сили с Monster, за да създадат стилни слушалки за любителите на музиката.
Слушалките са изчистени в класическо черно и кожен акцент за завършване на дизайна, като носят логото на модния бранд.
Към уникалните слушалки се предлага и калъф, изработен от агнешка кожа, който може също да се използва като аксесоар.
Цената на слушалките все още не е официално обявена, но се смята, че ще струват около 7500 долара.
Сътрудничеството на Chanel и Monster затвърждава мястото на Лагерфелд като пионер в модната индустрия. Самият дизайнер е известен и с факта, че не се свени да изразява мнението си.
Преди време той нарече британската изпълнителка Адел дебела, а руснаците – грозни.