"Създадена съм, за да ходя по магазините, а се налага да ходя вместо това на работа" – няма жена, която да не си го е помисляла. У нас отскоро по телевизиите се въртят шопнг-риалитита, които се опитват да създадат комфортна среда на жените, които приемат ходенето по магазини като свое призвание.
Във Франция обаче са пионери в подобен род предавания. Затова във "меката" на световната мода отдавна е направен конкурсът "Second Best Job in the World" (Втората най-добра работа в света). Претендентките за титлата трябва да докажат, че най-много в този живот обичат да пазаруват.
Наградата е достойна за кървава битка – победителката ще има възможността да обиколи центровете на световната мода в продължение на един месец.
Милано, Ню Йорк, Лондон, Париж, Берлин, Токио и Хонконг са дестинациите, в които тя ще може да похарчи по 10 000 евро в бутиците.
Единственото, което трябва да направи, е да си води дневник, за да покаже разликите в шопинг-културата на различните нации.
Всяка дама може да участва в конкурса, стига да заяви това свое желание онлайн до 14 декември тази година и да изпрати видеоклип, който доказва, че точно тя е тази, чиято истинска старст е шопингът.