Предвеликденска промоция от 24 до 30 Април. С отстъпки до 60%. Виж тук!

Ezine.bg»Статии»Любопитно»Миш-Маш»Ежедневните продукти, които не ползваме според идеята на създателите им

Ежедневните продукти, които не ползваме според идеята на създателите им

4 от 4 Снимки
4. Корнфлейкс – зърненият продукт, който успокоява сексуалните пориви
Преди да се занимават със зърнени култури, Джон и Уил Келог имали санаториум. Той бил посещаван от знаменитости от целите САЩ, за да пречистват телата си. Братята били адвентисти от Седмия ден и имали странни идеи как да помагат на клиентите си. Джон смятал, че всичко вредно и лошо се дължи на секса. Той създал корнфлейкса като храна, която е възможно най-малко секси, защото е лишена от захарите и подправките, за които смятал, че подтикват мъжете към похот.

Давал го на пациентите си, вярвайки, че скучният му вкус ще потуши половите пориви. Опитал се да го разпространи като закуска с надеждата поколения деца да израснат като отегчени от секса възрастни. Едва ли някой би купил от тези люспи, ако брат му Уил не бе прибавил захар. От тази постъпка Джон бил толкова бесен, че го съдил.

Повечето предмети от бита, които запълват лавиците в домовете ни, са проектирани от корпоративни маркетолози и разработчици, които са променили първоначалната идея на продукта, който виждате. Затова може да се запитаме какво би станало, ако тези неща бяха останали верни на визията на своите изобретатели.

Ако можехме да си представим това, то щяхме да използваме предмети от ежедневието си, с които сме свикнали, за много странни и дори налудничави цели.

Често откривателят иска да реши определен проблем, но изобретението му се оказва по-подходящо за друга цел. Такива са и случаите, които ще видите в галерията горе, като се започне от опаковъчните материали с въздушни балончета, мине се през тампоните и се стигне до толкова популярния днес корнфлейкс.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5
51
40
30
20
10
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати