Това съсипва достойнството ми

Това съсипва достойнството ми
Здравейте аз съм на 17 години и от няколко години имам сериозен проблем с кожата на лицето. След всяко акне ми остава петно между кафяво и червено, а от скоро започнаха да ми се разширяват порите на бузите. Ходих на лекар пих 1 месец антибиотик, правиха ми пилинг и на края решиха, че съм за противозачатъчни.

Естествено не започнах да ги пия, но проблема ми не отминава. Ако някой има като моя проблем моля ви за съвет, защото съм тотално отчаяна и ме е срам да ходя така. [Още подобни истории тук]

Рейтинг

3.7
Общо 3 гласували
5 1
4 1
3 0
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (5)

уугуг
уугуг
09.02.2015 12:59
Zineryt. От аптеката, разтваряш, мажеш всяка вечер и си ти :-)
1
0
АНЯ
АНЯ
06.02.2015 23:19
Момиче аз нямах проблем с пъпките,имах минимално количество преди цикъл.Но използвах следното,което е помогнало на много мои приятели,който са имали твоя проблем.Отиваш в аптеката и си взимаш хлорнитромицин 4-5 лв. и спирт,който става за лицето 1-2%.Разтваряш 4-5 капсули(те са пластмасови и ги отваряш).Преди употреба разтръсквай шишенцето!Да знаеш горчи,внимавай с устата и винаги след мазане си мии добре ръцете!
2
0
Мария
Мария
06.02.2015 19:24
Защо не пробваш с няколко сеанса с ХОМЕОПАТ? Сестра ми имаше подобен проблем и беше ходила , остана доволна от крайния резултат.
1
0
Meri79
Meri79
06.02.2015 14:16
Билкови мехлеми и натурално излекуване би ти помогнало,постоянните различни медикаменти би ти влошило кожата повечко.Консултирай се с специалисти и бабински рецепти
2
0
любчо
любчо
05.02.2015 01:40
Moже да прозвучи малко смешно....но семенната течност помага и стария бръснарски сапун(зелен е на цвят), от соц времето, ако баща ти или дядо ти имат, мий си лицето с него всяка вечер, той е в едни продълговати пластмасови кръгли цилиндърчета
3
0