Буйна грива без химия

Гъста коса

Всяка жена иска да блесне с гъста и лъскава коса, но често се случва вместо това да събужда съболезнователни погледи с редичка коса без блясък. Тайната не е в шампоаните, нито в балсамите и маските, а най-вече в това с какво се храни жената.

Естествено, хормонални промени, смяна на сезони и замърсен въздух също могат да бъдат причинители на това състояние, но основната „вина” е на храната. По-скоро на липсата на качествена храна, от която лишаваме тялото си.

Поне три пъти седмично се опитвайте да консумирате продукти от семейство бобови – грах, фасул, леща. Те са източник на цинк и на витамин В6, които заздравяват косъма и го правят лъскав.

Яйца – те са абсолютно необходими за жени, които искат да имат прекрасна коса. В тях се съдържат селен и магнезий, които са пряко отговорни за хубостта на дамската прическа.

Здравословно хранене

Морска риба – тя съдържа огромно количество полезни вещества. Цинк, йод, магнезий, омега-3 мастни киселини – всичко това е безценна помощ за изтощената коса. Два пъти седмично яжте морска риба и нека приятелките ви поскърцват със зъби, когато гледат плътните ви кичури.

Мляко – то е богато на йод и калций, и е много полезно за косата. Йогуртът е източник на белтъчини, които също са от значение за растежа и здравината на косата.

Веднъж седмично консумирайте варено или печено телешко месо. То ще осигури на тялото ви изобилие от белтъчини. Два пъти седмично изяждайте по една-две шепи орехи или бадеми. Те са богати на йод, витамин Е и цинк.

Цитрусовите плодове съдържат витамин С. Той пък играе важна роля в образуването на колаген, който помага на косата да расте бързо.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 4
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати