Упражнения за правилна стойка

Правилна стойка

Напоследък все повече хора губят добрата си стойка постепенно. Още преди раменете да са се килнали надолу, тялото ни предупреждава чрез болки в кръста и врата, и чувството за скованост. Това може да се коригира с няколко упражнения.

Когато частите на тялото и мускулите не са в нормалните линии, някои мускули отслабват, докато други работят по-добре. Това натоварване от неправилна стойка може да се избегне, като се започнат балансирани движения.

За да се предпазите от изгърбване запомнете, че когато стоите пред монитора, очите ви трябва да бъдат на нивото на центъра му.

За подобряване на стойката, правете два или три пъти

1. Раменно повдигане

Болки във врата

Застанете в удобна позиция. На вдишване вдигнете раменете си до ушите, а на издишване ги спуснете.

2.Изнесете ръцете си в страни на височина малко под раменете. Дланите трябва да са обърнати напред. Издишайте, докато бавно въртите и двете си ръце в китките, така че пръстите да сочат леко зад вас. Направете от 3 до 5 вдишвания.

3. Пирамида

Стъпете с левия крак назад, така че петата да бъде на пода по цялата повърхност. След това образувайте прав ъгъл с бедрата си. Сключете ръцете зад гърба си, така че лактите да са отзад. Издишайте и се наколонете напред към бедрата без да извиване гърба си. Направете 3-5 вдишвания и вдигнете гърба си, после сменете позицията на краката.

Упражнения за гръб

4. Поза Стол

Изправете се. Вдигнете ръцете си напред на височина линията на раменете. Докато издишвате, свивайте колената до ъгъл 90 градуса. Направете 2 вдишвания, изправете се и повторете 3 пъти.

5. Сложете лявата си ръка до главата, така че лакътят да е зад вас. Краката трябва да са на разстояние едно от друго, колкото е разстоянието между раменете. Наклонете главата си надясно, така че да усетите разтягане в лявата част. Направете 3-5 вдишвания и сменете страните.

Няма нужда да ходите с книги върху главата си, за да имате правилна стойка.

Наблюдавайте гърба си, който трябва да образува форма S. Дръжте главата си вдигната и напред без да я накланяте в различни посоки. Повдигнете гръдната кост без да изпъчвате корема, с рамене назад.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 4
3 1
2 0
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати