ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Диети»Ядене през 3 часа - полезно и диетично

Ядене през 3 часа - полезно и диетично

Ядене през 3 часа - полезно и диетично

Дори мисълта за гладуване разваля моментално настроението на повечето хора, които имат нужда и желание да коригират теглото си. Какво да се направи?

Най-лесно е да се използва най-либералната схема за отслабване, така наречената 3-часова. Какво представлява и защо се определя като щадяща?

За радост на почитателите на храната тази диета не посочва забранени храни и напитки. Основното е храненето през 3 часа.

Създателят на тази диета е инструктор по фитнес. Той вярва, че диетата му е универсална, защото гарантира постоянни нива на кръвна захар, а това означава и пълен контрол над чувството за глад и леко изгаряне на калории. Освен това отслабването на топи мускулната маса вместо мазнините. Това на практика значи 5 пъти приемане на храна дневно. Това са традиционните 3 - закуска, обяд и вечеря с две междинни закуски между тях.

Авторът на диетата твърди, че честото хапване на малки порции храна дневно топи до 10 килограма на месец, като първото е изчезването на корема и оформянето на талията. Никоя любима храна не е забранена, само количеството се коригира. Това означава, че дозата от 1400 калории на ден не трябва да се надхвърля.

Ядене през 3 часа

Първото хранене за деня е 1 час след събуждане, а последното - 3 часа преди лягане. Ето примерно меню за хранене през 3 часа.

Закуска - омлет с шунка и сирене, хляб и плодове;

След 3 часа - ядки и кисело мляко;

Обяд, отново след 3 часа - стек, ориз и салата или скариди и зеленчуци на скара;

След 3 часа - плодово мляко или няколко бисквити, плод - банан, праскова, ябълка;

Вечеря след 3 часа - пилешко на грил, или риба с картофи и салата;

Ако се появи чувство на глад, възможно е да се включи и още едно хапване на някакъв десерт - шоколадов крем или ягоди със сметана.

Как да се избере количеството храна за всяко ядене, което съставлява същността на диетата?

Ядене

Въглехидратни храни като картофите, зърнените храни, ориз, не бива да са по-големи от размера на куба на Рубик.

Много сладките и мазните трябва да са в обема на капачката на бутилката минерална вода, която се пие пред това време.

Плодовете и зеленчуците е нужно да бъдат купчинка с условна мярка - основата на DVD. Салатите са 3 пъти по толкова.

Пълната промяна трябва да настъпи след 1 месец хранене по часовник. То може да стане основа на здравословен живот.

Честото хранене предпазва от вълчия глад и помага срещу кризи при емоционални проблеми, когато храната се явява утеха. За 3 часа повечето храни се преработват и това е обяснението на автора за 3-часовата схема.

Упражненията не са задължителна част от плана, а правилата са толкова либерални, че всеки може да ги приложи спрямо своя индивидуален начин на живот.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest