ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Тренировки»Работете за плосък корем и на плажа

Работете за плосък корем и на плажа

Плосък Корем
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
Качество без компромис:
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
29.00 лв.
Виж ››

Не е казано, че когато сте на морето, трябва да лентяйствате и да се запуснете тотално. Морският бряг също може да бъде арена за упражнения, с които да поддържате формата си. Има доста спортове, с които да поддържате тонус, да се забавлявате и да се насладите на макс на почивката си.

По правило плуването е най-добрият вариант за спорт, когато ще прекарате следващите дни край морето или басейна. Сърф, каяк и водни ски също са опция. Ако пък не сте почитатели на водните спортове или те не са по джоба ви, може да се спрете на нещо по-простичко и достъпно като плажен волейбол.

В случай че и това не е по вкуса ви, може да заложите на добрите стари упражнения, вдъхновени от аеробиката. Ето как да работите за плосък корем на плажа.

1. Първото упражнение е доста просто на пръв поглед, но натоварва както корема така и цялото тяло. Легнете по гръб, като изпънете краката си.

Упражнения на Плажа

Ръцете ви лежат покрай тялото. Сгънете тялото си по такъв начин, че да достигнете с една ръка едната си пета.

Движението прилича на обикновен наклон, но в легнало положение. Повторете същото с другата ръка и с другата пета. Направете толкова повторения, колкото можете да издържите.

2. Следващото плажно упражнение е усложнена коремна преса. Легнете по гръб със сгънати колене, краката да опират в земята. Ръцете са зад главата.

Вдигнете горната част на тялото, като в същото време го завъртите рязко наляво.

Все едно, че искате да докоснете десния с лакът с лявото коляно. Съсредоточете се върху мускулите на корема. Бавно се върнете в изходно положение и повторете за обратната страна.

3. Последното упражнение за стягане на корема е вдигане на крака от лег. Легнете на дясната си страна, като левият крак се разположи върху десния, дясната ръка – както ви е удобно, а лявата – зад главата.

Повдигайте горната част на тялото и левия си крак нагоре, след това повторете същото и за другата страна.

Не бързайте, правете упражненията бавно, за максимално напрягане на мускулите.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest