5 съвета за по-дълъг живот – някои са по-странни, отколкото предполагате

сутрешен релакс

Те са против всички правила и съвети, които сме чували от родителите си, но според проучване – удължават живота. Нека видим как действат и кои са те – 5-те навика за по-дълъг живот! Някои наистина да по-странни, отколкото предполагате, докато други ще ви накарат да се усмихнете.

1. Отървете се от алармата и часовниците – те причиняват излишен стрес, който скъсява живота. Изследователи от Япония твърдят, че всичко, което нарушава тишината внезапно, стресира нервната система и би могло да доведе дори до сърдечен проблем. Ето защо, те препоръчват да не навивате аларми и будилници, както и да се отървете от всичко, което издава силен неочакван шум.

2. Чаша вино на ден е полезна – влияе благоприятно върху сърдечното здраве. Според специалистите виното може да се приема като превантивна мярка и срещу диабет и склероза. Това е добра новина за всички привърженици на изтънчената напитка и все пак не прекалявайте. Необходима е умерена консумация, за да се постигне положителен ефект.

3. Прекарвайте повече време с домашния си любимец – без значение какво животинче сте си взели, опитайте да бъдете повече време с него. Животните притежават способността да отнемат излишния стрес и да предават положителни емоции. Това е прекрасен начин да пощадите нервната си система.

4. Къпането и миенето на зъбите не трябва да се случва толкова често – вероятно ще се зачудите защо… и ще сте прави. За всичко обаче си има логично обяснение.

време с кучето

Не трябва да миете зъбите си след всяко ядене, тъй като има продукти, които вредят на емайла на зъбите и търкането с четката непосредствено след това, би го увредило още повече.

Що се отнася до горещият душ, твърде честото къпане може да навреди на защитния слой на кожата, който я предпазва от вредното влияние на външните фактори.

5. Латино танци – запишете се на курс по танци. Според проучване, салсата е най-полезният за живота танц. Тя съдейства за укрепване на мускулите и костите, помага при астма и подпомага функцията на кръвоносната система. Ако салсата не вашето нещо, може да изберете и друг латино танц. Това е доста лесен начин да съчетаете полезното с приятното и да се погрижите за здравето си.

Виж повече

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари