Антицелулитна диета

Целулит

При тази диета се подразбира балансирано хранене, което ще помогне в комплект с физическо натоварване и правилен козметичен подход да се избавите от целулита и да не допуснете отново появата му.

Грешно е убеждението, че всяка диета е в състояние да отстрани целулита, особено радикални диети, обещаващи бързо отслабване. При бързото изгаряне на калории се освобождават свободни радикали, които влошават качеството на съединителната тъкан и провокират разтягане и провисване на кожата.

За проявите на целулита спомага и начинът на живот – липса на движение, неправилно хранене, а и половата принадлежност – за повечето мъже не съществува подобен проблем.

Затова антицелулитната диета е насочена към постепенно намаляване на теглото и преход към здравословно хранене. Дневният ви порцион трябва да съдържа плодове и зеленчуци, които да съставляват две трети от общото количество храна, като при това са разнообразни и балансирани.

Не бива да се очакват мигновени резултати. Главното е да се нормализира водно-солевия баланс в организма, изчистване от токсините, подобряване на отделянето на жлъчката и създаване на калориен дефицит.

Всичко това се постига при употребата на много течности като изключим така наречените задържащи течности – кафе, черен чай, алкохол.

Хранене

Полезно е всекидневно да изпивате една или две чаши вода, половин час преди закуската. Това подобрява работата на стомаха, подготвя го за предстоящото хранене и частично го запълва, като така се притъпява сутрешният глад.

Всяка антицелулитна диета за постигане на желания ефект трябва да е в комплекс със спортни занимания, масаж на проблемните зони и по възможност със съответните козметични процедури.

Макар продуктите, които се разрешават при тази диета, да не са много, при желание от тях можете да си приготвите голямо количество вкусни, разнообразни и най-важното антицелулитни ястия.

Продуктите, които са допустими: вода, билкови и зелени чайове, компоти и сокове без захар, фрешове, пресни и сушени плодове, пресни и сварени зеленчуци, бобови растения, малки количества обезмаслени млечни продукти, растителни масла, семена, орехи, нетлъсто месо, риба, малко количество морски дарове.

Напълно трябва да се откажете от тлъсти меса, месо на грил, салами, всякакви месни, рибни или зеленчукови консерви, млечни продукти с висок процент масленост, хлебни изделия, всякакви сладки продукти, купешки бульони, разтворимо кафе, чай, сокове, газирани напитки и алкохол.

Виж повече

Рейтинг

4.3
Общо 3 гласували
5 2
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари