ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Здравословно Хранене»Какво да правим при бързо изморяване?

Какво да правим при бързо изморяване?

Надежда НедеваНадежда Недева
Джедай
681146
Пролетна умора
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна
Препоръчано за теб:
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна
20.00 лв.
Виж ››

С настъпването на пролетните месеци природата се събужда за нов живот, но това често не важи и за хората. Доказано е, че голяма част от човечеството страда от пролетна умора, а някои хора дори изпадат и в депресия.

Оказва се, че вместо да се радваме на поникналата тревица, на напъпилите дървета и на осезаемо по-дългите и слънчеви дни, ние сме толкова изтощени и изморени, че това не може изобщо да ни впечатли.

Ето какво трябва да спазвате, ако искате да се отървете от пролетната умора и отново да се наслаждавате на света около Вас:

1. Забравете за тлъстите и обилни порции с месо, които вероятно сте консумирали по-често от необходимото през зимния сезон и особено по време на коледните и новогодишните празници.

2. Наблегнете на пресните салати, свежите зеленчуци и сезонните плодове, които ще Ви заредят с много витамини.

3. Пийте достатъчно мляко, богато на калций, което ще Ви даде допълнителна енергия.

4. Наспивайте се, но внимавайте и да не прекалявате със съня, защото колкото повече човек спи, толкова повече му се доспива.

Пролетна салата

5. Заемете се с някакъв спорт или просто всеки ден се разхождайте за 30 минути сред природата. Така сетивата Ви ще се събудят за нейната красота и усещането за умора ще изчезне.

6. Вместо кафе пийте черен или зелен чай. Те зареждат организма с достатъчно енергия и ще Ви придадат усещане за свежест, докато кафето допринася за по-трудното усвояване на калций от организма.

7. Пийте всяка сутрин по 1 изцеден лимон, който ще Ви даде необходимата доза от витамин С. Ако вкусът му Ви е прекалено кисел, можете да го разреждате с вода или да прибавите към него по 1 с. л. мед.

8. Използвайте пълноценно поне единият ден от уикенда. Това означава да се разходите с приятели, да се излегнете на слънце или да прекарате един приятен ден със семейството си, вместо да се отдадете направо на домакинските си задължения.

9. Често причина за пролетната умора е дефицитът на желязо. Не бързайте да си го набавяте под формата на таблетки, а заложете на зелените зеленчуци като спанака, който можете да консумирате ежедневно под различна форма.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 2
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати