ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Здравословно Хранене
Здравословно Хранене

Здравословно Хранене

Здравословно хранене и съвети. Здравословното хранене в нашия живот и как да се научим на него. Храни се здравословно и живей модерно.
Facebook
Любими
Twitter
Pinterest
Причини за неправилна обмяна на веществатаПричини за неправилна обмяна на веществатаНеправилната обмяна на веществата обикновено е следствие от рязка промяна на хранителния режим. В най-общият случай виновници стават всички онези диети, в които се изисква гладуване или тотално спиране на един от важните елементи.
Защо е важно да ядем храни с високо съдържание на мед?Защо е важно да ядем храни с високо съдържание на мед?Медта е много важен микроелемент, който играе голяма роля в поддържането на телесните функции. Кой храни са богати на мед?
Защо да ядем различни ядки всеки ден?Защо да ядем различни ядки всеки ден?Ядките и семената имат множество ползи за тялото. Те помагат за ограничаване на холестерола и понижават риска от сърдечносъдови заболявания.
7 храни за здрави и красиви очи7 храни за здрави и красиви очиВлошеното зрение, торбичките под очите и тъмните кръгове не са резултат само от неизбежното стареене и натрупаната умора. До голяма степен те се дължат на нашия начин на живот и храните, които консумираме.
Най-добрите рецепти за кето смутитаНай-добрите рецепти за кето смутитаКето диетата се опитва да сведе до минимум приема на въглехидрати, като вместо това се приемат повече мазнини и протеини. Това са най-добрите рецепти за кето смутита.
Най-добрите растителни източници на калцийНай-добрите растителни източници на калцийНай-добрите растителни източници на калций. Кои растителни храни съдържат калций? Растителни източници на калций.
Ценни хитринки за набавяне на желязоЦенни хитринки за набавяне на желязоДобре е да знаете, че всеки ден трябва да приемате по 17-18 мг желязо, за да не се стигне до недостиг на микроелемента. Ценни хитринки за набавяне на желязо:
Ползите от здравословното хранене или как да държим рака далечПолзите от здравословното хранене или как да държим рака далечДиета, богата на зеленчуци, пълнозърнести храни и бобови растения, може да бъде ключ към намаляването на риска от рак на гърдата.
Защо е опасно някои храни да се ядат горещи?Защо е опасно някои храни да се ядат горещи?Понякога сме толкова гладни, че не изчакваме храната да изстине и започваме лакомо да се храним, докато е гореща. Да, топлата храна по принцип е полезна и приятна. Но се оказва, че има и вреди от яденето на гореща храна.
Богати източници на растителен протеинБогати източници на растителен протеинПротеинът е ключова част от здравословното хранене. Кои са богатите източници на растителен протеин?