ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Тренировки»Тренировката за ръце на Дженифър Анистън

Тренировката за ръце на Дженифър Анистън

Дженифър Анистън
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
Качество без компромис:
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
29.00 лв.
Виж ››

46-годишната Дженифър Анистън изглежда повече от добре на всяко събитие, на което се появи. Чаровната актриса за пореден път събра погледите и на церемонията на наградите „Оскар“. Според информацията, която е публикувана във вестник „Дейли мейл“, известната актриса, която изигра Рейчъл от филма „Приятели“, има отлично оформени ръце.

Анистън от години тренира с един и същи треньор – това е Манди Ингбър. Актрисата споделя, че тренировките й се провеждат три пъти в седмицата.

Една от стандартните тренировки, които Дженифър изпълнява, започва със спининг – около 25 минути, след което идва ред на йогата – тя продължава около 45 минути. В някоя от другите си тренировки талантливата актриса включва каране на колело – около 40 минути или пък упражнения за торса, тичане и пр. – които са обикновено с продължителност от десет минути.

Звездата признава, че когато и се налага да пътува за по-дълго време и да отсяда в хотел, задължително носи със себе си тежести, с които редовно тренира. Анистън си признава, че тези упражнения, както и медитацията, много й помагат да се справя със стреса, който безспорно има в ежедневието си.

Упражнения за Ръце

Ето и какви упражнения можете да правите у дома, за да постигнете стегнатите и оформени ръце на приятелката Дженифър:

Снабдете се с медицинска топка и започнете да я повдигате над главата си. Този вид упражнения са идеални за стягане на горната част на ръцете. Ако спортувате, използвайте някаква по-голяма тежест, която можете да вдигнете. В случай, че не спортувате нищо, започнете с нещо по-леко – например футболна топка.

Задръжте топката над главата си – с помощта и на двете ръце. Дръжте ръцете си изправени, но не изпъвайте лактите до краен предел – нека да се съвсем леко свити.

Ръцете си трябва да държите вертикално над главата – започнете с бавно движение да местите ръцете и тежестта зад гърба си, като целта е да сгъвате ръцете в лактите. След всяко свиване на ръцете, връщайте тежестта в изходното вертикално положение. Направете упражнението в две серии по 15 пъти всяка.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest