Три упражнения, които облекчават болката в гърба веднага

1 от 3 Снимки
1. Поза на стол
Седнете на стол и хванете седалката с две ръце. Изпънете гърдите си напред, главата трябва да е леко назад, извийте и гърба назад. След това започнете да накланяте главата си напред и повтаряйте упражнението, докато не усетите облекчение в гърба;

Ако работите в седнало положение, бъдете сигурни, че след време това ще се отрази на гърба ви. За да предотвратите болката и дискомфорта, ежедневно изпълнявайте три упражнения.

Дългите часове на седене се отразяват зле на здравословното състояние, а първият признак, че нещо не е наред, е сковаността в гърба. Чрез нея осезаемо може да се сблъскаме с негативните последици от седенето пред компютър.

Комбинация от масажи и редовни раздвижвания обаче ще ви облекчи, ще помогне да имате изправена стойка и ще съдейства при поддържането на тялото ви във форма.

Изпълнявайте всеки ден трите упражнения в галерията - нито ще отнемат голяма част от времето ви, нито са прекалено трудни. Всеки може да се справи, стига да е достатъчно загрижен за здравето си.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати

Свързани рецепти