Свалете 4 кг за по-малко от седмица с тази вкусна диета

2 от 3 Снимки

Обяд


Нека обядът да е докъм 400 калории. Можете да включите във второто си хранене някоя от следните комбинации или да импровизирате:
1. Парче вегетарианска пица със сирене
2. Купичка салата от паста и зеленчуци по избор
3. Сандвич с риба тон и зеленчуци
4. Кесадиля с гъби и зеленчуци
5. Тост с пуешко, авокадо и зелена салата.

Ако имахте възможност да изработите свой собствен план за отслабване, какво щеше да включва той? Повечето диетични режими се основават на много голямо ограничение и включват скучни и безвкусни храни като извара, оризови блокчета, варено жито и др.

Но наистина ли те са най-доброто решение, когато се нуждаем от отслабване, но и от вкусна храна? Истината е, че не е нужно да включвате в менюто си само храни, известни като диетични, когато искате да контролирате теглото си.

Можете да го направите и като приложите нашия лесен и апетитен режим, който ви позволява да се храните разнообразно, като заедно с това отслабвате.

Тайната на успеха му се крие в малките порции, честото похапване, много протеини и полезни вещества. Вижте в галерията ни из между кои храни можете да избирате за закуска, обяд, вечеря. Набележете си продукти, които да използвате и започнете своето отслабване още днес.

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати