Как да преборим безсънието?

Безсъние

Не можете да имате силно сърце, здрав ум и устойчива нервна система, ако получавате недостатъчно добър и отморяващ сън. Той дори е по-необходим на човешкия организъм и от храната. Не съществува човек, който да издържа по няколко дни без сън и това да не се отразява пагубно върху здравословното му състояние.

Ето защо безсънието е изключително неприятен проблем, който често бива подценяван. За щастие, съществуват няколко лесни трика, които могат да ви помогнат да спите като бебе, без да прибягвате до медикаменти.

Разтягане

Лекият стречинг преди лягане помага на кислорода да достигне до клетките, а с това и на организма да се отпусне. Тук е важно да не прекалявате с разтягането, за да не постигнете обратния ефект.

Дишайте дълбоко

Чай

Фокусирайте се за няколко минути върху дишането си. Вдишвайте и издишвайте дълбоко, стараейки се да го правите с корема, за да може максимално количество кислород да достигне до белите дробове.

Чай

Всички знаем, че лавандулата и лайката имат естествен успокояващ ефект. Дори да не се чувствате стресирани или изморени, топлият чай с мед ще помогне на мозъка ви да се отпусне.

Диета

Ако можете, опитайте се да не ядете поне 3 часа преди лягане. Ако все пак огладнеете, хапнете нещо малко като ядки или плод. Яденето на големи порции късно вечер, кара организма да работи на пълни обороти, а това от своя страна затруднява заспиването.

Кристали

Сън

Кристали като аметист, селестит и ангелит вършат страхотна работа за успокояване на енергията в тялото. Поставянето на такъв камък до леглото или под възглавницата може да ви помогне да се сдобиете със спокоен и здрав сън.

Изключете техниката

Изключете всички видове техникателефон, компютър, телевизор, както и лампите. Тъмнината изпраща сигнал до мозъка, че на тялото ви му е време за сън. Също така, никога не зареждайте в близост до главата си мобилно устройство.

Четете

Четенето преди лягане е терапевтичен начин да изключите и да изхвърлите всички ваши мисли навън. Така по-лесно ще се отпуснете и преборите безсънието. Същото важи и за писането, независимо какво, нито къде – дори изготвянето на списък за пазаруване би било достатъчно.

Виж повече

Рейтинг

4.3
Общо 3 гласували
5 1
4 2
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари