Диета с ягоди

ягоди

Изследвания показват, че специалните хранителни съставки в ягодите могат да стимулират метаболизма да работи по-добре и в същото време да потиснат апетита. Те могат да контролират кръвната захар и да ви помогнат да отслабнете.

В една чаша от ароматните плодове има едва 49 калории. За сметка на това, такова количество ягоди ви осигурява много витамин С, 4 грама фибри, както и необходимите ви количества калций, магнезий и калий. Ягодите също са богати източници на фенолни антиоксиданти, които могат да помогнат срещу възпаленията в тялото, помагат за разтопяването на складираните мазнини и намаляват риска от хронично заболяване.

Ягодите са богати на фибри, които помагат за почистването на червата от слуз и отпадъци, така че тялото ви да може по-добре да абсорбира хранителните вещества от изяденото.

Не е чудно, че диетата с ягоди е един от най-добрите начини за загуба на излишните килограми, особено в пика на вкусния плод. Има екстремни диети, в които в продължение на семица се консумират основно те. Това обаче не се препоръчва нито от диетолозите, нито от лекарите, защото може да доведе до повече проблеми, отколкото предимства.

За да отслабнете с ягоди, всичко, което трябва да направите, е да замените едно до две хранения на ден с консумация на ягоди или пиенето на смутита със здравословния плод. Важното е тези плодови хранителни заместители да не надвишават повече от 200 калории. Ако елиминирате само едно хранене на ден и го замените само с един от ягодовите шейкове, може да загубите от два до пет килограма за две седмици, а ако замените две хранения на ден, можете да загубите осем.

диета с ягоди

Идеята на ограничения калориен прием с ягоди е да засилите метаболизма си да разтопи повечето ви складирани мазнини и да дадете на тялото си голямо количество витамин С и антиоксиданти, които да го пречистят. Ограничете по време на ягодовата си диета приема на преработени въглехидрати, захар и алкохол.

Започвайте деня си с 400 грама нискомаслено кисело мляко с овесени ядки и 150 грама нарязани ягоди. Преди обед хапнете една чаша ягоди (80 грама). На обед хапнете варено яйце, зелена салата, бяло пилешко месо, а за десерт не пропускайте да хапнете няколко ягоди.

Яденето, което трябва да замените с ягоди, е вечерята, която по принцип, дори и да не сте на диета, трябва да е лека и неангажираща стомаха. Хапвайте ягоди вечер поне два часа преди да си легнете.

Диетата продължава една семица, след това трябва да си починте поне седем дни, преди да я започнете отново.

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати