ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Тренировки»Чао на отпуснатите паласки по талията

Чао на отпуснатите паласки по талията

Странични махове

Тлъстинките, които преливат от дънките и бодат очите ви могат да се стегнат с няколко лесни упражнения у дома, категорични са фитнес инструкторите.

Три лесни упражнения ще стегнат отпуснатите части около талията. Времето, което отнема гимнастиката е около 20 минути.

Първо трябва да застанете прави с разтворени крака. Вдигнете едната ръка, а другата сложете на хълбока. Наведете се в страни, като издърпвате тялото с вдигнатата ръка. После повторете упражнението на другата страна. Хубаво е да го повторите по десет пъти на всяка страна.

Упражнения за странична част

Преминете към второто упражнение. При него трябва да застанете на колене и да седнете към стъпалата. Сложете ръцете зад тила. после вдигнете тялото и започнете да го усуквате от талията наляво и надясно. Този път повторенията трябва да са по сто на всяка страна.

Упражненията изискват концентрация и положителна нагласа, но няма нищо лошо до гледате телевизия или любимия си сериал, докато полагате старателни грижи за вталяването си.

След като сте усукали талията с предното упражнение, заемете легнала позиция настрани. Сложете дланите на тила, като единият ви лакът трябва да сочи нагоре, а другият напред, накъдето гледа лицето ви. Повдигайте тялото настрани, без да усуквате раменете. Повторенията са двадесет, а след това трябва да смените позата и да повторите упражнението на другата страна.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 6
4 12
3 9
2 6
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
KRITIKA
KRITIKA
17.03.2014 20:57
Много сте нещастни с:"Прочети цялата статия"!...
12
1