ezine.bg»Споделени Истории»Тийнейджъри»Слаба съм, но имам мазнини по корема

Слаба съм, но имам мазнини по корема

Слаба съм, но имам мазнини по корема
Здравейте. От малка съм слаба. Сега последно време надебелях, защото се тъпча и много огладнявам, но сега съм в пубертета. По природа съм слаба. А преди бях много слаба. Но от както се помня имам мазнини по корема (шкембе). Правила съм много упражнения на корема, на цялото тяло, ходила съм 5 години и половина на танци, всичко ми е наред това шкембе не мога да го махна. Слаба съм, но имам мазнини на корема. Какво да правя?
Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Коментари (6)

Изпрати
im5@abv.bg
im5@abv.bg
08.05.2015 16:17
мила най-лесно да се махне мазнини е да тернираш или лека атлетика или бързи танци и бокса аз така ес отарвах от мазининте и си яж нормално но тринирай дано да съм помогнала!
0
0
Габриела
Габриела
12.01.2015 13:14
здравейте аз съм на 14 години и съм тренирала лека атлетика 3 години но имам проблем с стомаха и спрях да тренирам и сега имам мазнини по корема моля ви помогнете ми как да ги махна с упражнения пробвах много пъти но не става помогнете ми упс Извинявам се за грешките
0
0
Галина
Галина
10.01.2014 10:01
Всеки се оплаква от външността си, но никой от мозъка си.....
6
1
Малчо
Малчо
28.12.2013 10:25
и аз го имам :) а съм много слаба и си ям всичко :) няма да се лишавам от храна, като носиш къс потник го пребираш малко вътре без да го гълташ и става :)
1
0
Димитър
Димитър
28.12.2013 00:13
Доживях и това да прочета тук.За да го махнеш този корем,трябва да се храниш правилно и здравословно,а не да се тъпчеш,както ти казваш.И като казвам да се храниш правилно,не казвам да не се храниш и да гладуваш.Правилно хранене и коремни преси-това ти е решението.Но не да правиш коремни преси 2-3 дни и после 5-6 дни да те мързи.Иска се дисциплина и постоянство за това.Ако не си готова сама да си наложиш дисциплина на храненето и на тренировките,значи не е имало смисъл да пишеш това тук.
2
1
гб
гб
27.12.2013 14:46
о и аз съм така...аз правя упражнения с гирички,става и със шишета и забелязвам ,че спада...значи взимаш едно шише в едната ръка и в изправен стоеж се наклонявай леко към крака и по няколко серии по 10 повторения..нз дали го обясних както трябва..
1
1

Рейтинг

3
Общо гласували: 2
50
40
32
20
10
Дай твоята оценка: