Отслабвайте чрез ходене

Ходене

Ходенето е един от най-лесните начини да раздвижите тялото си. Благодарение на него се повишава мускулната издръжливост, то влияе положително на костната система, намалява риска от остеопороза, и в същото време е напълно безплатно занимание. Всичко, от което се нуждаете, е удобно облекло и хубаво време.

Ходенето е проста, но в същото време изключително полезна тренировка. Използвайте го като средство за транспорт. Това ще ви поддържа слаби и здрави. Експерти препоръчват поне по 30 минути на ден ходене.

Изминаването на още 1 000 стъпки отгоре дневно изгаря по допълнителни 2 000 калории на седмица. Това може да стане примерно в обедната почивка в парка на близо. За по-сериозни резултати можете да увеличите скоростта, да включите и стълби в началото или края на разходката.

Всъщност ходенето изцяло може да замести фитнес тренировките. Как да стане това? Постепенно започвайте да увеличавате дистанциите всеки път, когато отидете на разходка. Ползите ще бъдат по-добра фигура и походка.

Разходки

Бързото ходене освобождава стреса от колената и ханша. Не забравяйте да си осигурите допълнителен комфорт по време на тренировките. Носете зареден MP3 плейър с любимата музика. Не забравяйте да пиете вода, защото ходенето дехидратира.

Използвайте също и горната част на тялото си. Това ще рече, че включвате в работа всички мускули, което от своя страна ще изгори още 50 кило калории.

Ако пък нямате време да тренирате, има други хитри начини да си осигурите ежедневната "доза ходене". Избягвайте ескалаторите, паркирайте по-далеч от необходимото (разбира се, ако не бързате). Когато говорите по телефона - правете обиколки, а не стойте на едно място - ще се изненадате колко много стъпки можете да направите само за няколко минути.

Виж повече

Рейтинг

5 6
4 3
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати