Правилно хранене при вечерни тренировки

1 от 3 Снимки

1. Следобедна закуска – тренировка – вечеря в кутия


Когато тренировката протича в 18-19 часа, нека следобедната закуска е около 16-16:30 часа. Пропуснете ли я, няма да имате сила за тренировката си. За да изпита тялото нужда от тази закуска в този час, намалете обедната порция. Това разпределя храната равномерно през деня. Вечерята след тренировка трябва да е предварително приготвена, за да не губите много време в приготовления и да се изяде преди 21 часа. След тренировка храната се усвоява много по-бързо. Ако дозата е правилна, няма да ви е тежко като си легнете;

Все повече хора предпочитат да тренират вечер. Притиснати от времето и работните ангажименти, те просто нямат друг вариант. Изборът да тренираме напук на ежедневието е наистина похвален, но често е последван от въпроса къде отива вечерята в този случай.

Когато става въпрос за тренировки, всичко е индивидуално. Решите ли да тренирате в късната част на деня, е нужно да адаптирате тялото си към новия режим. Всичко зависи от това как се чувствате, колко бързо усвоявате храната и това какво сте яли през деня.

За да бъдат пълноценни тренировките в края на деня, има три основни начина да преразпределите храната си. Ето кои са общите насоки /виж галерията/, които може да следвате или да адаптирате към личните си нужди.

Виж повече

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари