3 упражнения от балета, за да бъдете в топ форма!

3 упражнения от балета, за да бъдете в топ форма!

Тренировките, вдъхновени от балета, са чудесен начин да стегнете мускулите, като същевременно с това ще подобрите баланса, стойката и гъвкавостта на движенията си.

Разбира се, тренировките на професионалните балерини са доста трудни и продължават с часове, затова фитнес експертът Джесика Смит преобрази няколко от тези упражнения, за да може всеки да ги прави без проблем и в домашната обстановка.

1. Релеве плие

Повторения: 20

Цели: бедра, корем и стъпала

Застанете в изправена позиция и поставете двете си ръце върху облегалката на стол. Петите събрани, пръстите на краката на страни. Изпънете добре гръбнака, повдигнете леко брадичка, повдигнете се леко на пръсти и от тази позиция (използвайки ръцете си за опора) направете 20 плавни клека.

2. Паралелно плие

Упражнения от балета

Повторения: 20

Цели: дупе, бедра, корем и глезени

Застанете пред стола в изправена позиция, двете ръце върху облегалката на стола, (краката, коленете, петите и пръстите събрани), повдигнете се леко на пръсти и от тази позиция направете 20 клека.

3. Позиция Арабеск

Балет

Поставете дясната ръка на облегалката на стола, изпънете лявата ръка встрани и правите 20 повторения, като изпъвате левия крак назад (изпъвате и прибирате). След това още 20 повторения и с десния крак, като смените позицията на ръцете (лявата ръка на облегалката на стола, а дясната встрани).

Съвет:

Ако в началото натоварването ви идва в повече, може да намалите броя на повторенията или да включите кратки почивки между тях. Не се стремете да изпълните с точност всичко от първия път, така ще избегнете възможни травми.

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати