Ezine.bg»Статии»Любопитно»Работещо Момиче»Полезни навици за изчистване на ума и бюрото в края на деня

Полезни навици за изчистване на ума и бюрото в края на деня

Kristina K.Kristina K.
Новак
55131
Полезни навици за изчистване на ума и бюрото в края на деня

Дом и работа. Работа и дом. За много от нас тези пространства са се слели. С малко разграничение между пространствата, ще намерите начин да разчистите бюрото си в края на деня, както за визуални, така и за психични цели. Ако задачата изглежда непосилна, не сте сами. За щастие Джесика Литман, професионален организатор и основател на The Organized Mama, има пет съвета, които ще разчистят бюрото и ума ви. Тези съвети могат да работят чудесно, независимо дали работите от офис или сре в хоум офис.

1. Запишете всички задачи, след което изтрийте това, което сте свършили

Литман предлага да помислите за всичко, което искате да разчистите, преди да приключи работния ден. Това включва вашето бюро, входяща кутия и работен плот. След като имате пълен списък със задачи, в края на деня просто зачеркнете по-голямата част от него. Така ще осъзнаете колко много неща сте свършили/разчистили на бюрото.

2. Задайте таймер на вашия телефон или календар

Лесно е да пропуснете почивката си по време на работния ден. Винаги бързате и често решавате да пропуснете почивката, която ви се полага. По време на почивката може се заемете с дейности като почистване на екрана на компютъра или дезинфекция на вашето работно пространство.

„Задайте напомняне на телефона или календара си за 15-минутен блок от време“, казва Литман. "Това ще ви подтикне да започнете тази рутина без претрупване, докато в крайна сметка не стане навик."

3. Инвестирайте в няколко стратегически елементи за организиране

Работно място

Не е добре бюрото ви да изглежда като проект на Pinterest, но има няколко елементи за организиране, които могат да направят живота ви малко по-лесен и подреден.

Изберете органайзери. Това са евтини начини да организирате документите на бюрото си. Вземете един държач, в който можете да поставите всичките си документи за преглед сутрин, когато се върнете на работа или купете няколко различни, където можете да класифицирате документите в различни категории като договори, сметки и бележки.

4. Подредете своя настолен компютър

Понякога стресът от бъркотията идва не само от бюрото ви, но и от работния плот на вашия компютър. Трябва да имате място за всеки вид файл, за да можете да получите достъп до тях, когато са ви нужни. В програма като Canva можете лесно да плъзнете файловете си до техния „дом“ на работния плот, вместо да използвате файлови папки. Разбира се, папките с файлове също могат да работят, ако тази система е най-подходяща за вас. Прекарайте няколко минути в края на деня, за да почистите този работен плот (например, изтрийте снимки и други ненужни файлове) и ще можете да започнете работата си на чисто, когато се върнете сутринта.

Организиране на работното място

5. Ограничете технологиите

Много технологии навлизат в работата и е трудно да въведете ред сред всички тези кабели. Ето защо Литман предлага да вземете органайзер за шнурове. Изглежда елегантен и помага да запазите всичко на мястото си, така че можете да зареждате компютъра, телефона, слушалките и всичко друго, от което се нуждаете.

Ето още съвети за почистване и правилно организиране.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest